دانلود آهنگ جدید و بسیار عالی بهنام بانی – ای کاش

آهنگ جدید از بهنام بانی با لینک مستقیم و کیفیت بالا

Download New Music By Behnam Bani – Ey Kash

( پخش از رسانه پی سی موزیک )

( دانلود با دو کیفیت اورجینال ۱۲۸ و ۳۲۰ )

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی - ای کاش

میتوانید برای دانلود با لینک مستقیم رایگان از سایت پی سی موزیک به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ ای کاش بهنام بانی

ستاره های آسمون جلوه ماه مهربون

بازم داره چشمای ناز تو رو یادم میاره

هر جا رو میبینم تویی

همیشه پیش چشمامی

بازم داره ناز نگات سر به سر من میزاده

کاشکی روزا و شبامون من و تو زیر بارون

رو تنه خیس خیابون میرقصیدند سایه هامون

کاشکی میشد دستای تو

تو دست من بود همیشه

کاشکی تو پیش من بودی

زندگی بی تو نمیشه

هر جای دنیا که باشی میخوام بدونی یادتم

بدون جای دلتنگیهام با گریه هم پر نمیشه

زیر هر سقفی که بودی

با هر کسی میخندیدی

یادت باشه که دل من تنگه برات تا همیشه

تا وقتی که زندگی هست همیشه عاشق میمونم

همیشه یادت بامنه

همیشه از تو میخونم

حس میکنم هوای تو جاری شده تو لحظه هام

هر جای دنیا که باشی

خوشبختی تو رو میخوام

ستاره های آسمون جلوه ماه مهربون

بازم داره چشمای ناز تو رو یادم میاره

هر جا رو میبینم تویی

همیشه پیش چشمامی

بازم داره ناز نگات سر به سر من میذاره

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی – ای کاش

♫♫♫♫♫♫