دانلود آهنگ جدید و بسیار عالی یاسر محمودی – اینقدر میخوامت

Download New Music By Yaser Mahmoudi – Inghadr Mikhamet

( پخش از رسانه پی سی موزیک )

( دانلود با دو کیفیت اورجینال ۱۲۸ و ۳۲۰ )

Yaser Mahmoudi – Inghadr Mikhamet

میتوانید برای دانلود با لینک مستقیم رایگان از سایت پی سی موزیک به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ اینقدر میخوامت

پشتت دویدم این همه راهو
نه دست خالی برنمی‌گردم
دارم تقلا میکنم بفهم
کاری که قبل از تو نمیکردم
من چشمامو به خاطر هیشکی
تو سوز و گریه نمیسوزوندم
من قبلا اینجوری نبودم که
قبل از تو با هیچکی نمیموندم
اینقدر میخوامت که میتونی
دلیل هر دلواپسی باشی
قبل از تو با هیشکی نمیموندم
شاید تو نفرین کسی باشی
هر کی به جز تو بود باور کن
فقط یه بار صداش می کردم
خودم چمدونشو میبستم
خودم کفششو پاش می‌کردم
هرکی به جز تو بودم خودم قبل
از این که بره رهاش می کردم
پشت سرس درارو می بستم
که بر نگرده به من و دردم
قبل از تو احساسم به هیچ کسی
اینقدر عمیق تو ریشه هام نبود
من قبلا اینجوری نبودم که
انقدر عزیز، هیشکی برام نبود
اینقدر میخوامت که میتونی
دلیل هر دلواپسی باشی
قبل از تو با هیشکی نمیموندم
شاید تو نفرین کسی باشی
هر کی به جز تو بود باور کن
فقط یه بار صداش می کردم
خودم چمدونشو میبستم
خودم کفششو پاش می‌کردم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی – اینقدر میخوامت

♫♫♫♫♫♫